fredag, november 18, 2005

Ecuador


Nu måste ansvaret ligga hos Lasse under ett par veckor för att uppdatera bloggen. Själv skall jag göra min andra resa till Sydamerika och landet Ecuador. Jag skall medverka på en bibelskola där hälften av studenterna är ifrån sydamerika och hälften ifrån Sverige. Det skall bli ruskigt kul. Resan dit (som tar nästan ett dyng) kommer jag att lyssna på massor av bra musik. Jag har laddat MP3-spelaren med grymma skivor. Det blir en resa i musikens tecken.

Ecuador är ett rasande vackert land. Skoj skall det bli...

// Patric

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Unknown said...

Mycket trevlig resa!!

12:05 fm  
Blogger Lassepatric said...

Tackar tackar...

8:29 fm  
Anonymous Anonym said...

Suck!... du är så grymt saknad.

Från din hemliga beundrarinna
(= frugan)

2:06 em  
Anonymous Anonym said...

hej patrik'hoppas du har det allt gott som finns. lasse ska försöka uppdatera bloggen med lite gamla dateringar...elvis...dylan yo
u know...men till jul kan vi väl ta och köra hårt.'
lasse

10:04 em  
Anonymous Anonym said...

Håller med om att Ecuador är underbart vackert med trevliga och vackra människor. Heja Ecuador i fotbollsvm!!!!!!!!

7:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home