lördag, september 09, 2006

Fenomenet myspace


Musik är idag för alla av alla på ett sätt som aldrig förr i världshistorien. Det kan man nog bland annat skylla Myspace för.

Häromdagen så pushade Lasse för sitt projekt på myspace och idag gör jag det navelskådande fullständigt genom att skriva om brorsan. Hans sida som du hittar här innehåller två låtar varav "Jag vill inte" är väl värd dina minuter i lyssningstid. Jag skulle vilja skriva att den är jättebra men det skulle vara oärligt utav mig då jag som bror inte klarar av att riktigt nyktert avgöra det.

// Patric

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Lassepatric said...

Nu har vi lyssnat på brodern Patric. Han ska addas! Kul låt. "Jag vill inte" är ju en socialrealistisk rysare. Diskbänken när den smakar som bäst! Kanon. tycker Lasse och Karin

9:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home