söndag, maj 21, 2006

Den ljusnande framtid är vår

Jag satt och slösurfade häromkvällen. Det var rätt så sent och jag var väldigt trött. Men så helt plötsligt så piggnade jag till. Jag hamnade på den finfina hemsida som bevakar David Eugene Edwards förehavanden http://www.16horsepower.net/. Först hajade jag till när jag såg i högerspalten att det var en turné på gång med Woven Hands. Tyvärr så kommer den inte närmare än Köpenhamn som det ser ut i dagsläget. Nu när jag äntligen bor i Stockholmstrakten dit han alltid annars kommit. Jag fortsatte dock att surfa runt på sidan och upptäckte följande glädjande nyhet. ”The next Woven Hand release is titled Mosaic. Release Dates: June 19 - Glitterhouse, Europe, August 22 - Sounds Familyre, North America.”

Låtarna heter:
1.Breathing Bull
2. Winter Shaker
3. Swedish Purse
4. Twig
5. Whistling Girl
6. Elktooth
7. Bible And Bird
8. Dirty Blue
9. Slota Prow-Full Armour
10. Truly Golden
11. Deerskin Doll
12. Little Raven

Efter ytterligare en del surfande så fick jag också provlyssna på alla spåren http://www.indigo.de/unser_programm/titel/6949#CD69492 och upptäckte att detta är en Edwardsskiva som kan bli hur bra som helst. Jag skriver in 19 juni i almanackan & bara räknar ner dagarna & du kan räkna med att jag kommer att skriva om den här på bloggen.

// Patric

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

underbart! satt just med "consider.." i lurarna som håller, och kommar att hålla, länge än. Det vore ju skoj att ta sig till köpenhamn den 17:e juli.

// Joakim

12:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home