lördag, april 04, 2009

Perssons Pack, Debaser Medis den 2 april

Det är med stora förväntningar jag åker in till Medis den här torsdagskvällen.
Det är jag & ungefär 500 till som har samma slags förväntningar.
Vi har längtat...
Väntat...
Hoppats...

Och nu är det dags.

Ingen av oss blir besviken.

Packet är modiga då de spelar i stort varenda låt från nya skrivan. Dessutom kryddar de med låtar som "Perssons dynamit" & "Kammahav". Låtar som jag aldrig trodde att jag skulle få höra live. Men trots allt detta så lever konserten rätt mycket på våra förhoppningar. Det är långt ifrån klockrent... Det lyfter i taket under "Tusen Dagar" & där någonstans ser man hur bra detta kommer att bli längre fram på våren... jag skall gör allt för att få se packet en gång till när de blivit varmare i kläderna...

För äntligen...är de tillbaka för alla oss som
hoppats...
väntat...
& längtat.

// Patric

Etiketter: