onsdag, oktober 03, 2007

Leslie och Jennie

Jag var på Leslie Feist igår och vill bara meddela att konserten var kanonbra. Extranumret "Sealion" var enligt mitt tycke bäst och med tanke på publikens reaktioner var jag inte ensam. Hon hade sällskap av ett mycket sympatiskt band. Men jag kom på mig själv att tänka att det skulle varit intressant att höra hur det skulle låtit om de varit tekniskt mer drivna musiker.

Sen ett litet tips jag fick från en god vän. Lyssna på Jennie Abrahamson med ett förflutet i altcountrygruppen Yukon ak. Låter riktigt bra. Släpper platta idag. Releaseparty kl 19 idag på Pet Sounds Bar.

// joakim

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, Sealion woman var bäst!

4:30 em  
Anonymous Anonym said...

hatar er skitblogg..

6:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home